در این بخش از هنرمندان زن مجله میهن ما برای شما عکس های بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه را آماده کرده ایم.

با ما همراه باشید…

بیوگرافی و عکس های بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان‌ افشار بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱٣٨۵ با بازی در مجموعه  تلویزیونی کلاه پهلوی (در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان‌ پور) آغاز کرد.

.

ازدواج بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار مجرد، و هنوز ازدواج نکرده است.

.

از کودکی عاشق بازیگری بودم

علاقه‌ام به بازیگری از کودکی آغاز شد. کلاس دوم دبستان بودم که به گروه تئاتر مدرسه ملحق شدم و از همان دوران دبستان به‌شدت از بازی در تئاتر لذت می‌بردم. این نمایش‌ها معمولا در مراسم‌ جشن‌های مدرسه اجرا می‌شد که قطعا همه‌مان از آنها خاطراتی داریم و در گروه‌های مختلف تئاتر، سرود و … عضو بودیم. این نمایش‌ها و نقش‌ها معمولا خیلی کوتاه بودند اما من در همان لحظات کوتاه هم نهایت لذت را از نقش‌آفرینی‌ام می‌بردم.

علاقه‌مندی‌ام از دوران کودکی شروع شد اما بعدها با جدیت بیشتری این هنر را دنبال کردم و با خانواده‌ام به تماشای تئاتر می‌رفتیم؛ مثلا یادم هست وقتی تئاتر «دندون طلا» به کارگردانی آقای داوود میرباقری و تئاتر «دایره گچی» به کارگردانی آقای حمید سمندریان را دیدم، بازیگری در تئاتر برایم خیلی جدی و تبدیل به یک رویا شد. با تماشای بازیگران این تئاتر‌ها آرزو کردم روزی مانند آنها روی صحنه باشم و در کارهایی تا آن حد قوی ظاهر شوم.

بیوگرافی و عکس های بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه

عکس های جذاب بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه

بیوگرافی و عکس های بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه

عکس های بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه

بیوگرافی و عکس های بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه

عکس های شیک و زیبای بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه

بیوگرافی و عکس های بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه