دانلود آهنگ بی معرفت حامد میران

دانلود آهنگ بی معرفت حامد میران با بهترین کیفت از جوانفا

دانلود آهنگ بی معرفت حامد میران : متن ترانه

تو این روزای بی کسی
دلت که پای من نموند
غرورت قلبمو شکست
دلت که رفت و برنگشت
بی معرفت حالا میفهمم هرچی داشتم
تو زندگیم واست گذاشتم
ولی به پای تو نموندی
ببین غرورمو شکوندی
بی معرفت من تو رو
از خودم میدونستم
ولی اینو ندونستم
دلت یه جای دیگه گیره
نگفتی عاشقت بمیره تو خیلی خودخواهی
بی معرفت من ازت یه عشق پاک و ساده خواستم
بجز تو هیچ کسو نخواستم
ببین چی اومده به روزم

متن آهنگ بی معرفت حامد میران

کاش این همه دوست نداشتم
تو خیلی خودخواهی
ازت چیزی نمونده یادم
منی که زندگیمو دادم
منی که عاشق تو بودم
منی که با تو صاف و ساده ام
بی معرفت کی جامو تو دلت گرفته
بهم بگو فقط یه خوابه
بگو اینا همش دروغه
بگو فقط یه اشتباهه
بی معرفت من تو رو
از خودم میدونستم

دانلود آهنگ بی معرفت حامد میران

دانلود آهنگ بی معرفت حامد میران

ولی اینو ندونستم
دلت یه جای دیگه گیره
نگفتی عاشقت بمیره
تو خیلی خودخواهی
بی معرفت من ازت یه عشق پاک و ساده خواستم
بجز تو هیچکسو نخواستم
ببین چی اومده به روزم
کاش این همه دوست نداشتم
تو خیلی خودخواهی

دانلود آهنگ حامد میران بی معرفت